THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
  • Life has taught us that love does not consist in gazing at each other but in looking outward together in the same direction.
    -Antoine de Saint-Exupery
  • Love has nothing to do with what you are expecting to get - only with what you are expecting to give- which is everything.
    -Katherine Hepburn
  • Love doesn't make the world go round.Love is what makes the ride worthwhile.
    -Franklin P. Jones
  • Love is a fruit in season at all times and within reach of every hand.
    -Mother Teresa
  • Love is the key to the solution of the problems of the world.
    -Martin Luther King, Jr
  • The greatest happiness of life is the conviction that we are loved.
    -Victor Hugo
  • Love in your heart wasn't put there to stay. Love isn't love till you give it away.
    -Oscar Hammerstein
  • Love doesn't just sit there, like a stone, it has to be made, like bread; re-made all the time, made new.
    -Ursula K. Le Guin
  • Love is always open arms. If you close your arms about love you will find that you are left holding only yourself
    -Leo Buscaglia

♥ Tik Tak ♥Tik Tok ♥

Monday, August 30, 2010

后悔,我错过

我错了,大错特错

并不是他不爱

-
而是我把自己的机会,当成是垃圾。
就这样,机会消失了
没了。
完了。


-
我得了许多,这是我谈过那么多恋爱之中
最好,最深,最快乐,最美好的一次
我会永远记着这次。
只不过偶尔就算想要再, 也许已没有了
就这么多
-
我们并不是因为不爱对方,
只是情况变了,就算在一起也会有下一次的伤
我明白。
也许偶尔想回和他的回忆,我会笑着;而不是哭泣
让我明白,爱情的一半意思是什么。
就像爱情的最后,当其中一个说分手时,
而说的那个人必须觉得很光荣,并不是
可是我以前就这样,幼稚吧?
真丢脸。
其实,当说分手的那个人
往往比接受的人还要难受。
也许吧?
还是我装聪明?哈哈
这就我的看法。
我又换回''Yiruma's Love Me ''作为部落各的音乐
我不是因为什么,只是偶尔开着听听
回想起一切 。。。
突然也会笑起来,那是我自然的笑。
这次只不过是人生中酸甜苦辣里的''苦''而已
如果人生没苦,那什么是人生? 没意思

-
我应该学习新的东西(不是去溜新的==)
学习整理好自己。
不可以乱七八糟 。
就像现在,真的有时想要奖赏自己一巴

-朋友,我好。 我很好。
把自己的心情分享了去来,感觉更好-
明天国庆日,都不知要去哪里。
真想去海边, 好久没去
也可能呆在家, 休息
培养和调理好自己 ,准备星期三考试
王蕾蕾 ! 加油! =)





strong - I'm always be .
weak -I'm sorry goodbye .







__END__

0 comments: