THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
  • Life has taught us that love does not consist in gazing at each other but in looking outward together in the same direction.
    -Antoine de Saint-Exupery
  • Love has nothing to do with what you are expecting to get - only with what you are expecting to give- which is everything.
    -Katherine Hepburn
  • Love doesn't make the world go round.Love is what makes the ride worthwhile.
    -Franklin P. Jones
  • Love is a fruit in season at all times and within reach of every hand.
    -Mother Teresa
  • Love is the key to the solution of the problems of the world.
    -Martin Luther King, Jr
  • The greatest happiness of life is the conviction that we are loved.
    -Victor Hugo
  • Love in your heart wasn't put there to stay. Love isn't love till you give it away.
    -Oscar Hammerstein
  • Love doesn't just sit there, like a stone, it has to be made, like bread; re-made all the time, made new.
    -Ursula K. Le Guin
  • Love is always open arms. If you close your arms about love you will find that you are left holding only yourself
    -Leo Buscaglia

♥ Tik Tak ♥Tik Tok ♥

Sunday, August 29, 2010

自己的我,终于回来了



朋友们, 你们不需要在想着我在做什么傻事

我不会的,我已经懂了, 明白了, 看开了, 忘记了
爱情总算有结束的一天 ,就算可以白头到老
也得经过生死关 。

而我的爱情呢 ,刚告一段落
也要谢谢 crystal 点醒了我一下
因为我就是不甘愿去醒过来
可是我讨厌的,我竟然那么笨蛋片我自己还以为可以缓回

有个晚上,我发了一场噩梦(不算是恐怖)
发梦到我和他分开
我后悔了不是没有把它忘了,是为什么我还不醒
也感谢天, 为我发了这场有用的梦


她如果要自由,*在这里 ,拿去吧
我也很累 , 也该休息了







我不会觉得很浪费时间,也不会很伤心
我也不会哭
因为我已用哭的时间哭了
伤的时间已都伤了
想他的时间都想了
我得过他的爱,我荣幸
我得过他的幸福,我甘愿
彼此爱过, 是过去

人是要向前,最近没有好好读书
我也得听听老师讲课了




不是我不愿意改,只是他不肯愿意信
不是我不愿意缓流这段爱情,只是他已经放弃了
不是不刚,只是我不是他需要牵着手一起走的那个人





终于到了休息时间 









the end


0 comments: