THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
  • Life has taught us that love does not consist in gazing at each other but in looking outward together in the same direction.
    -Antoine de Saint-Exupery
  • Love has nothing to do with what you are expecting to get - only with what you are expecting to give- which is everything.
    -Katherine Hepburn
  • Love doesn't make the world go round.Love is what makes the ride worthwhile.
    -Franklin P. Jones
  • Love is a fruit in season at all times and within reach of every hand.
    -Mother Teresa
  • Love is the key to the solution of the problems of the world.
    -Martin Luther King, Jr
  • The greatest happiness of life is the conviction that we are loved.
    -Victor Hugo
  • Love in your heart wasn't put there to stay. Love isn't love till you give it away.
    -Oscar Hammerstein
  • Love doesn't just sit there, like a stone, it has to be made, like bread; re-made all the time, made new.
    -Ursula K. Le Guin
  • Love is always open arms. If you close your arms about love you will find that you are left holding only yourself
    -Leo Buscaglia

♥ Tik Tak ♥Tik Tok ♥

Friday, August 27, 2010

27 , 普通数字吗?

每个人心里都会至少有个问号
而‘他’的问号是什么?
‘他’是否知道[我]的问号是什么?
如果可以用我生命来换取他的一个问号,我愿意
我真的不懂 。
‘你’ 是否可以告诉我 ,你的问号是什么?

我根本不知道我耐性又多就寿命 ,
你可以别再让我等吗?
不是我不愿意 , 只是我不想让自己一直在想 。 我会傻


他是否记得今天27? 也许对他,已不重要 
今天只历里
不过在他日历里的其中一个普通的日期 。
是吗?可以告诉我?
我还在等着你找我。
你还记得我吗?
还是把我忘了?






8月27號(星期五),在你月曆上標示一下,晚上你可以看到兩個月亮!

你這一生肯定只發生這一次,火星距離地球約五千五百公里,

晚上用肉眼看起來像滿月一樣大,下次發生是2287年了。


*他能陪我一起看吗?
我想今晚也许我一个人吧 ~



-

可以别再让我哭泣?
你一天没找我 。 对我来说一天就像似一年

我习惯,一边上课一边跟你信息。
可是,我只不过拿着电话对着你的脸看。不说话

我习惯, 等待着你的信息
可是,电话重来没响过

我习惯,有时和你开玩笑
可是,玩笑已没开很久了

我习惯,咬你
可是,我只可以咬我自己

我习惯,抱你
可是,我只可以抱你送给我的熊熊

-这几种习惯,是否需要开始改变? 还是保留? 可能会回来?
请你给我明确的答案。
 



0 comments: